Frågor :)

Frågor:
1. Hur gammal var du när du upptäckte smink och i vilken ålder började du använda det ofta?

- Tror jag var runt 10/11 när jag la mäske till de men började använde oft typ när ja var 12/13

 

2. Hur och när blev du förälskad i makeup?

- typ när jag var 13

 

3. Nämn ett makeup-märke som du tycker får för lite uppmärksamhet?

-Lara Key. skit bra men vet ej var man köper de :o får de typ i solo-tidningar :P


4. Vad betyder smink för dig?

- Mkt :P sminkar mig typ hela tiden :) utom när ja faktiskt inte orkar typ som nu när man sitter hemma gör ingenting x)

 

5. Om du bara fick välja fyra typer av produkter som du fick använda- vilka skulle du välja?

- Hmm.. Foundation,conceler,mascara o kajal

 

6. Vad är det bästa med smink tycker du?

- Att man kan dölja finnar o rodnader, men har inte så mkt så behövs inte döljas såå mkt :P

 

7. Fanns inte med i den listan jag kopierade..

 

8. Vilka tre tips skulle du ge till någon som just börjat med smink?

- andvänd fundation o som din hudtyp, de e inte snygg med rand, använd inte för mkt smink så man ser ut som nån dragqueen, o typ test smink på affärer innan du köper de, mkt kan hända x)

 

9. Berätta om en makeuptrend om som du inte alls gillat?

- idominsalva på läppar

 

10. Om du spontant måste tänka på ett sminkmisstag som du gjort, vilket tänker du på?

- typ hade en för mörk fundation o hade inte precis tid att ta bort de så FAIL!! XD

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0