Fucking förkyldning

SHAA! ligger här i sängen o är dunderförkyld, skulle väl skrivit nått igår men orkade inte, har iaf inte ont i huvet nu som jag hade nästan hela dagen igår,var en aning jobbigt. men annat som har hänt då i helgen kan ja väl berätta :P
fredag: då var de skola o vi hade styling första timmen o de va rätt OK för vi fick fixa lite frisyrer lr tja jag vart fixad :P 50-tal ;P sen hade vi sömnad o då betalade jag för min kjol så om de e nån som har strl 38 på röven så kan du få/köpa den. sen åkte jag hem med kenny som skulle åka bort till emil. sen typ satt jag o tittade på tv tills kl 10 på kvällen, hade tänkt att titta på film men den funka inte så gick o la mig då.
lördag: vaknade typ 10 i 7 o gick typ upp kvar över 7 / halv 8, då tog ja lite frukost o satt mig framför tvn sen somnade jag vid tvn o gick upp halv 10 för då hade jag ställt min mobil. tog en dusch, kennys bror kom o hämtade kennys dator, jag väntade lite på att mamma skulle komma hem o fråga om ja kunde låna hennes mobil men fick låna pappas istället, sen drog jag till bussen 11.20 o den gick 11.25, var så varmt så ångrade att jag tog på mig min skinnjacka :P men så träffade jag sandra på stan o jag vet vad jag vill ha för grejs när jag får pengar x) sen tog vi bussen kl 3 (våra bussar gick sammtidigt ;)) sen väntade jag på att ems skulle komma hit halv 6 :P precis då vart maten klar oxå x) så vi åt,sen typ tittade vi på filmer, 2 skräck o en komedi :P, sen typ gick vi o la oss kl 2 x)
söndag: vaknade runt 9 för min familj e såååååå duktiga på att vara tysta...tyå åt frukost,satt vid datan lite,kollade på south park lite sen la vi oss i sängen o somna om o vaknade vid 2 när mamma sa att de var lunch, så gick upp klädde på oss, åt, duschade sen kom kenny en snabbis o skulle hämta sin väska, skjusade vi ems hem o resten av familjen drog till stan, sosso först då julia o jag skulle upp dit medans dom andra åkte till plantagen o morfars grav <3. sen åkte vi till gränby o handla men ja var tvungen att följa med elin o julia till BR...fast jag fick gå till skoaugust så :P. sen skjusa vi hem mormor sen handlade vi lite annat. sen drog vi äntligen hem o då åt vi, sen hyrde vi en film,sen kolla vi lite på NCIS: Los Angeles :P sen gick ja o la mig o somnade ganska snabbt, så har ju typ sovigt i 9timmar
måndag: vaknade halv 9, ligger här.

lägger upp bilder sen.

BYE

Kommentarer
Postat av: ellen

Sv: Vad menar du?

2011-04-18 @ 09:10:46
URL: http://ellenhhs.blogg.se/
Postat av: ellen

Sv: i Photoshop ;)

2011-04-18 @ 20:12:40
URL: http://ellenhhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0