GLAD PÅSK!

Glad påsk alla glada ;D idag har man faktiskt haft en ganska härlig dag även om man vaknade 7 :P väckte mamma då o sen duscha jag, älskar när man känner sig sådär fresh å allt :D sen åkte vi till stan o fixade mormors räkningar o hämtade henne sen handla vi lite sen hämtade vi upp sosso,emilia o fiffin :P sen åkte vi till morfars grav o sen handla vi det sista på hemköp :)
fiffin ville sitta ifram ;)
sen kom vi hem o jag tog kort på pappas blommor som han hade fått från jobbet x) sen lekte vi i lekparken sen gick vi på promenad :P
sen gick vi hem o målade påskägg o åt påskmat o drack lite :P
vems e finast mitt ägg
lr sossos? x)
fick lite xide ;)
sen typ vid 6/halv 7 lr va de va så gick jag o la mig för ja var så jävla trött x) vaknade typ vid sju somnade om på störtt o vakna halv 8 x) o då hade sosso hunnit åka hem o nu ligger jag här o väntar på sms från kenny!....O.o....
heheh BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0