Kul :)

hejhej :) här sitter jag med smärta i armen :P brände mig på sockerkaksformen ont fan :( svider fortfarande o brände mig för typ en timme sen :( men iaf. igår var jag hos sandra o emsi var även med :P :) jag kom dit före emsi för vi skulle fixa lite till modevisningen :P som e den 11e. så de vi gjorde igår var sydde till tröjan som jag ska ha :P, färgade mitt hår, åt god mat :), färgade mitt hår igen :P, sandra fixa till de oxå lite sammtidigt :P sen satt vi o pratade om massa grejor medans vi väntade på att åka till bussen :P så åkte jag o emsi hem, fick ta 888 för annars skulle man få vänta ett bra tag på 821 x) så pappa hämtade mig i bjk :P sen åkte jag hem o var hemma typ 10 i tolv, o då ringde jag kenny o sen  gick jag o la mig.
idag vakna men halv 9...gick upp, åt,städade, folk kom hit o är fortfarande här :P firar kevin för han fyller år typ då dom åker här i från så :P.
här kmr lite bilder :P
jag vet att jag har en gigantisk finne men jag har sånt bra medel så den är borta imorron typ. så käft
sandra sitter o syr :P
emsi tjurig :P
sexigt värre ;)
mickis fixa tårtan :p
^
tårtskärning
fint brännmärke lr hur?....ser ni trixie? x)
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0