PARTEEEY x)

SHUU! ;) söndag morron o ska städa...haha, somnade vid 2 inatt (Y) typ great..vakna halv 9..har fortfarande ont i kroppen sen igår(?) i fredags va de girlsnight o de va kuligt :P vi åt middag,dracka powerking o lite annat :P, o kolla på s.k. skräckfilm XD hahahden ena var försttråkig,läskig i några min,sen irreterande :P den hette triangle :P, den andra var splice, den va faktiskt rätt bra men smått skjuk haah XD o sen kolla vi på hata göteborg :P bara jag o moa som höll oss vakna :P hon fick stänga av tvn för ja var lite orolig att lollo skulle rulla sig över på min plats :P vi var lixom 4 pers som delade på en 120 säng så har ont sen dess o trodde de skulle hjälpa lite inatt eftersom jag sov själv så vart ju inte intryckt mot väggen xP men nope, fick ta heat lotion ändå :P. ska antagligen använda min spec kudde som jag har men är bra för rygg o nacke :). ska bara leta upp den...
men här kmr bilder från girlsnight :P
ja ja har redigerat den, men knappt,
boobie and I in school :P
Boobie smoker :o XD
moa hade tänkt att gömma sig bakom lollo :P
emsi you druggie XP
ewe som ser ut så här på varje bild jag tog xP
emma ;)
o sist men inte minst bästa bilden ever typ XD fett sexiga jue XD
hahha de var allt xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0