Lite saker som kan vara kul att veta om mig :)

5 saker jag inte vill vara utan.(dom ja älskar e inte saker :P)
- Min mobil
- Min dator
- Min kamera(fast är utan den just nu :( )
- Mina kläder
- Min säng
5 filmer som jag tycker är bra
- Avatar
- Harry Potter filmerna
- Sagan om ringen filmerna
- Twilight
- Last song
5 maträtter jag älskar
- Tacos
- Pizza
- Lappskojs
- Tortellini
- Buffe på kina resturang ;)
5 städer jag har besäkt o vill besöka igen
- Stockholm
- Göteborg
- Skellefteå
- Tierp(arenan)
- Kinekulle
5 saker jag vill göra
- Resa nånstans utomlands
- Bli känd
- Gå på krogen
- Kolla på dragrace igen x)
- Flytta hemifrån
5 saker jag ogillar
- Spindlar
- Krig
- Lögner
- Ormar
- Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0