Oh god

Hellu!! idag har man inte gjort så mkt :P städade o duscha så fort ja vakna XD sen har man försökt fördriva tiden lite medans man vänta på att kenny skulle komma hem :) så har tittat på tv,suttit vid datan o läst lite i teoriboken :P. Sen kom ju kenny hit tillslut :D då satt han lite vid datan medans ja halvsov bredvid han ;) sen väkte han mig typ halv 6, då titta vi lite på nått ja inte minns medans vi vänta på Battle of idiots, o family guy vann o ärligt talat så tkr ja mer om simpsons så de va väl lite tråkigt ;) sen gick vi till rummet o hade sex! ja sex! XD hahahha, de va skönt x) sen satt vi oss vid datorerna XD har smsat lite med sandra som e ute o har kul ;) min tur snart fan XD om 1 månad o 13 dagar :P o nästa vecka börjar skolan :((((((( ............. fast börjar på fredag :)  på måndag ska vi in o köpa skolgrejor XD o på tisdag ska man me mamma o syrran till sjukan för elin ska sövas ner o ja ska vara där när hon vaknar upp, fall att om mamma inte hinner. o på onsdag börjar skitungarna i skolan så blir inte förvånad om jag blir väckt xD hmmmmmmm....inte mkt mer som händer :P har inte hänt så mkt heller :P,
Ska klippa mig i september oxå :) o ja har inte färgat håret sen maj/juni o ska göra de typ efter ja har klippt mig, kanske ber sandra o emsi om lite hjälp igen ;) but now is the big question. Blonde or Brown? :o
Blont blir ju håret så slitet om man färgar de så ofta som ja egentligen behöver eftersom ja har inga blonda pigmet egentligen. o färgar ja de brunt så har mitt hår en chans att växa till sig för då behöver ja inte färga min utväxt alls på ett bra tag x), men om ja färgar de brunt så får ja skäll av min frisör XD hahha så får väl se :P e ju ett tag kvar så behöver väl inte oroa mig ;)
vs. 
BYE AND GOOD NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0