Skelleftehamn

Hej! har vart ett tag nu, men har ju varit hos syrran i skelleftehamn. har inte gjort så mkt, åkte till stan en gång o till nått centrum några gånger o då fick ja mina drömskor ;)
najs? ;)
vi fiskade en gång men fick inget :P o så kollade vi på mila när hon hade fotbollsträning :P o då skulle kevin leka med konerna :P
sen sista dagen var vi på leos lekland haha t.o.m jag testade lite grejor :P
sen är e en bild o jag vill att ni gissar vad som är så fel x)
sen när man kom hem så drog man till kenny på direkten o de va så härligt att träffa han igen :D har typ inte gjort så mkt utom titta på film o grejs ;) har varit mysigt :) ska väl kolla på nått idag oxå :)
igår böt jag örhänge i örat :)
en annan grej som har irriterat mig är att ja har mått illa nån gång under dagen i typ 1 vecka nu :( undrar om min laktos har blivigt värre..? ajaj inget att böla över ;) inte mkt mer att säga heller så BYE!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0