Trött!

Hej nu alla, nu e vi klara med allt draperande o de va faktiskt kul :) men e typ helt slut nu x) kmr att lägga upp bilder sen när jag kmr hem så ni vet ;) vart faktiskt nöjd med det jag gjorde :) får väl hålla tummarna med att åka tills stockholm x)
men en kul grej va att när vi var klara så kom jag på att jag glömde min väska i matan o min jacka(trodde jag) så lollo o ja gick till matan o min väska var där :D yaay, men dom sa att de inte fanns nån jacka där så vart lite orolig så då kom lollo på att hon hade sett en skinnjacka i klassrummet vid en av datorerna så då hade jag glömt den där tidigt imorse XD (senil) haahah men inte mkt mer att såga så byye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0