God morgon!

Hejsan! Igår va det ju julafton som alla vet :) det var trevligt :) städade så fort jag vaknade x) vart fint iaf :)
senare kollade vi på Kalle Anka som varje jul, fast var mer insatt i min telefon för blir uttråkad..efter de så åt vi julmiddag sen skulle vi vänta en stund så kom tommten xD vet vem de egentligen o skitungarna lista oxå ut det på en gång XD sen när mamma kom tillbaka så skulle vi öppna presenterna :) eftersom jag fick den här datorn så fick ja inte så mkt men e nöjd ändå ;)

De jag fick var:
  1. Ett martiniglas o armband
  2. av min kusin (han var min jultomte)
  3. Bodyspray som luktar vanilj av syster sophie ;) (tror ja fick nått mer men minns fan inte XD)
  4. En chokladask av syster michaela (hon visste hur mkt hennes present kostade så vart nått billigt ;)
  5. Nagelset o trosor av mamma o pappa
  6. 500kr o en sten av mormor x)
  7. Doftljus som luktar gudomligt av kennys mamma
  8. Christina Aguleras perfymset Secret potion av kennys pappa o sambo
  9. En jättefin klänning av kenny som ja måste tyvärr byta :/ e så jävla vänsterhänt så de e inte sant...axeln e på höger......vänder ja på den så blir de konstigt för brösten :/ men hittar väl nått bättre kanske :P
  10. o så fick jag en chokladask som kenny aldrig sa vem de var från XD
jaja BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0