Har en riktigt bra dag :)

Ja de har man! så skönt att inte sitta hemma o häcka xD idag så drog man in till stan med minsta syrran :) hittade en massa julklappar till mina små vänner :P o så har ja velat ha overknee stövlar ett tag nu så hittade ett par för 169kr! billigt ja! snygga? yes baby! ;) haha o rihanna e ju min stora idol så köpte en tröja med henne oxå vart på barnavdelningen bara för jag får inte ha en likadan som kennys plast mamma xD fast den e lika snygg ändå x) o sen fick ja fiskbullar till lunch o de e gött :D hehe sen snart ska man in till stan med lillasyster elin bara för hon var lite avis ;P hehe sen så har mitt paket kommit!! :D wiii o efter ja har hämtat de så ska man till älskling o äta pizza x) mums ^^<3 hihi jaja här e 2 bilder ;)
en bra sak e att dom är varma ;)
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0