Julklapp!

Hejhej! sitte här i köket o fixar mat typ :P idag så vart det ingen skola för jag vaknade halv 11 o onödigt att gå på en lektion där man inte äns har gjort uppgiften som man skulle vara klar med..hehe så i stort sett hela dagen så har jag spela The sims 3 (har äntligen fått de) ;) men nu var de dags att ta pause x) får äns se om jag spelar nått mer ikväll x) heheh eh angånde rubriken så jag har fixat lite julklappar men har fortfarande kvar till sosso o mickis :)
eftersom lillsyrran inte läser min blogg (men har gjort de) så tänkte ja lägga ut en bild fast har pixlerat den fall att hon kollar hahha XD men här e nått hon önskade sig som ja köpte ;)
så BYE!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0