Nyårslöfte

Hallihallå allihopa klockan e snart 2 o ska sussa ska upp typ halv 10 men tappade tiden när ja spela sims3 men anyway så e de en grej som jag har tänkt på, alla gör ju nyårslöftet att sluta äta godis, men jag e lite rolig som ska ha nyårslötet sluta äta chips för jag e typ beronde av de o godis e inte speciellt gott enligt mig, har alltid föredragit chips, så no chips på ett år! gäller även ostbollar o annat sånt XD kan ärligt säga att jag har gått upp i vikt men ingen vågar erkänna det! I'm not fucking blind! ska även försöka börja gå till gymet igen, tkr de e kul men vet inte vrf ja inte går tbx dit veckan efter eller så :/ måste bli nyttigare!

Kommentarer
Postat av: Sophie

..

2011-12-30 @ 18:01:22
URL: http://sophiesunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0