Slavsta

HejHej! Ligger här på soffan i Emmas rum i Slavsta :p har sovit över här :) igår så firade vi emiliia (sophies dotter) o efter de så drog jag hit o då fyllde Danne år (Lollo o Emmas typ styvpappa :p) så då vart de folk här o god mat o grejer ;) senare drog vi till ICA o köpte godis för de fanns bara nötter att äta o jag tkr inte om det så hehe, sen drog vi hemåt o då kollade vi på film (vampires sucks) alltid lika rolig ;) efter den spelade vi the Sims 2 på ps2 :p de va kul, bitchslapa folk o pippade med en tant hahah emma sa att ja skulle få pengar om ja gjorde de hahaha xD that was fun sen vid halv 3 vart man ganska trött så då gick vi o la oss :) o här är man nu den enda i huset som e vaken typ x)
Senare kmr mamma o hämtar mig o då drar vi till siba o skaffar mig en ny dator ;) längtar! Hehe aja Bye for now :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0