Slö

Hej! är hos älsklingen idag oxå men ska till mig imorron för då kmr syster med familje, hem till oss från skelleftehamn :)
annat som händer imorrn e att de e skola o ska fika o grejor :) har ett minne av att vi har nån läxa men kommer inte ihåg så kan inte precis göra den heller XD hehe de positiva e att man slutar kl 1 :) o ska på julavslutning för elin o julia senare på kvällen då o så bad julia mig att locka hennes hår så ska göra de med ;)
sen på onsdag så ska dom gå i skolan (knäppt!) men då skulle mamma vara med elin medans jag e med julia :P
o imorron hoppas jag att jag kan ta hem mina kläder som jag har gjort fast än jag inte har betalt dom, kan göra de om mamma för över pengar annars får jag väl prata med läraren om att jag betalar efter jul :) tihih
men ska dra o sova nu så BYE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0