Tjejkväll :)

Hellu! sitter hos älskling som spelar (ska oxå göra de snart fast inte samma spel ;))
igår var det tjejkväll o hade de trevligt med alla mina tjejor :)
först kom man dit typ halv 8 o då kolla vi på vampire diaries, vart halva avsnittet för mig :( men ska kolla på tv6 play snart då :) så jävla spännande! hehe efter de så fortsatte vi att kolla på tv sen vart de tråkigt tills jag föreslog att vi kunde spela Black ops o då gjorde vi de, de va sköjj döda 4pers denna gång XD hahah e sämst på att spela ;) hehe, efter de så spela vi in några videos som kommer upp på facebook så småning om, står att de kmr ta 3 timmar :s, de e ju sjukt...tror oxå att de kmr ta nått liknande faktiskt för de e fett segt.. jaja
sen drog ewe hem för hon mådde dåligt o gör nog de fortfarande :(<3 har inte kännt mig så jävla pigg idag heller :/ jaja lever iaf :) så medans vi vänta på att emma skulle komma hem så kolla vi på tv o gjorde natschos (kan ej stava) hehhe gött va de iaf ;) hehe o så började vi att lägga oss o sånt, kollade på Vägen till Eldorado som e så jävla skön hahha bästa tecknade filmen ever! hahah XD
sen idag drog man till sosso o va hos henne, eftersom vi gick upp 8 för emsi skulle på träning så hade jag inte sovit så länge btw, sophie jag o emilia drog till ikea o grejs :) var kul utom att det kändes som att ja skulle falla ihop, så trött var jag :/ hade ingen matlust heller..men de e bättre nu :) senare kom pappa o hämta mig o så fort ja kom hem så gick ja o la mig sov i typ 2,5 timme, hade jättesvårt att gå upp men var tvungen eftersom ja skulle till älskling-pälskling :) hehe typ inte så mkt mer som har hänt så tack o hej leverpastej nu ska jag spela The sims 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0