Galningar

Shoop, här e en grej jag har funderat på. Varje dag ser jag folk gå runt i tunna jävla leggings, o jag säger bara "varför??" asså de e sviiiiiiiin kallt ute ju för i helvete. asså visst man kanske vill se bra ut men de e ingen ursäkt till att inte ta på sig mer kläder, när jag väl har leggings på mig så har jag ett par leggins som de e typ tunt flees som värmer benen + ett par tunna o sen ett par trikåleggins med paljetter på sidan, så då fryser man ju iaf inte så mkt. slutsumman av de är att jag e smart o har 3par leggins o alla andra e inte speciellt smarta som har 1 par tunna jävla leggings.
Ett annat ämne nu då ;)
Just nu sitter jag här o gör inte speciellt mkt, har nyss ätit en muffin :)
idag har de väl varit ganska ok i skolan, men segt, brukade tycka om onsdagar när vi hade hantverk på eftermiddan men nu har vi datordesign som ja inte har lust med ärligt talat...men iaf fick hålla på med illurstraitor o bla bla bla, har inget mer att skriva.....utom, nån som vet nått bra ställe man kan köpa eyelinier som e mer som en penna typ, inte pensel asså, o inte allt för dyr heller?
MVH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0