Melodifestivalen.

ShaSha, har nyss kollat på melodifestivalen för en gångsskull x) de va bättre låtar än förra året, iaf de lilla ja såg från förra året :P
Dom som var bäst va Danny som gick vidare till globen, grattis till dig :P
o sen tyckte ja om Le Kid som åkte ut o de va inte så kul :/, asså de typ skmma låtar/annorlunda uppvisningar som har typ vunnit Eurovision song contest, o dom hade typ annorlunda uppvisning som va riktigt färgglad o de gilla jag :) dom kanske skulle haft en chans om dom fick en ;P men vad vet jag :)
Swingfly som oxå kom vidare var oxå bra så de va väl tur :P
o en fråga e hur i helvete jonas matsson kom med? hans låt sög! hans röst sög! hur i helvet gick detta till??!!
hahha tur som fan att han inte gick vidare :P
MVH

Kommentarer
Postat av: Sophie

479Kr men jag betalade 538kr betalade när jag hämtade ut den så då är det fakt och skit som ska betalas men om man betalar den via internet bank så blir det ungefär 50kr billigare skulle gjort det :)

2011-02-05 @ 23:23:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0