Dag 1 - Presentera mig själv.

Hejsan :). Jag heter Therese Eriksson och är 17år. Men blir 18 i år och längtar tills dess :).
Jag bor i Läby strax utanför Björklinge, så jag bor ute på landet och dee väl rätt OK men bor hellre i Uppsala :P
Jag är född 26e september 1993 i Uppsala. När jag föddes bodde vi i Gottsunda men bara 1år, sen har vi bott i Herrhagen ett tag oxå, men flyttade hit när jag var 6 o då träffade jag Lollo o vi har varit bästa vänner sen dess :)
I förskolan så var ja kompis med en tjej som jag inte minns vad hon heter, men det var bara vi två som lekte :P. Och det var i 1an som jag vart kompis med Emelie o Sandra :). I skolan var jag väldigt blyg o tyst av mig, men har bättrat mig :P Men har typ alltid haft svårt att skaffa vänner. Typ om jag inte har nån att va med i skolan för Lollo typ e sjuk lr nått så hänger jag bara på nån, känner mig som en svans haha.
Hmm, skola. Låg o mellanstadiet gick jag i Björkling Kyrkskola o högstadiet gick jag i Björkvallsskolan och nu går jag på Bolandsgymnasiet. Går första året där för andra gången. Förra året så va jag faktiskt smått deprimerad så jag skolkade o va med Lollo istället men skyllde på min astma. Och så träffa jag Kenny som jag har kännt sen typ 8an tror de va då jag fick reda på vem han va :P. Men han jag o Robin hade ett projektarbete tsm så då lärde vi känna varann bättre o de ena ledde till det andra o nu e han min älskling :)<3
Musik som jag gillar...hahah jag gillar faktiskt all möjligt :P, kan lyssna på allt från rock till rnb, från punk till hiphop, t.o.m pop :P.  tror ingen har så blandad musiksmak som mig :P, typ ena sekunden sitter jag o lyssnar på Skillet o andra sekunden så sitter ja o lyssnar typ på rihanna lr miley cyrus haha :P
Har faktiskt lite blandad filmsmak oxå :P, jag tycker om skräck,komedi,action o vissa stunder typ värsta snyftfilmer :P, men tkr bara om dom om de e bra gjort o med nån bra skådespelare :P

Sen så har jaf faktiskt haft färgat hår sen 6an :P 6-8 hade jag flera olika nyanser av brun, t.ex. rödbrun,ljusbrun,mellanbrun, mörkbrun :P, sen i 9så färga jag håret blondt o ja tror faktisk de va då fler killar vart intresserade XD, sen har jag färgat mitt hår brunt o sen blond igen, typ svårt att bestämma mig :P, men passar ju i båda :P. men just nu så e mitt hår blond o har inte sån lust att färga de brunt för tillfället :P hehe. Sen har ja väl inte så mkt mer att säga om men men de e ju bara att ställa frågor om de e nått :P:P  



 2010 nån gång :P                            Taget 2009 nån gång på sommaren typ :P

MVH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0