Dag 6 – Min dag

Min dag började med att man låg vakna typ halv2 men låg kvar ett bra tag för kenny vägrade låta mig gå :P men de va rätt skönt ändå :) när ja väl kom upp så städa ja undan lite grejor i köket,sen bakade  ja scones o när dom var klara så väckte jag kenny som va lite småtjurig för han inte får röka :P hehe sen lagade jag mat o försökte sammtidigt att ta tabletter mot min mensvärk men har problem att svälja :/ fick bara i mig en halv o jag ska egentligen ha 2tabletter..brukar mosa dom o äta med yogurt men vi har ingen hemma o så ja hade tänkt att ta alvedon brus men dom har mamma säkert med sig till jobbet för ja hittade ingen...sen åt vi men åt inte upp allt för hade för ont för de men kanske äter senare då...hmm hittils har väl inte mkt hänt, gjorde klart min novell som ska lämnas in till svenka läraren :P den suger men ändå :P tror inte de händer så mkt idag då, ska kolla på film med kenny o han ska även hjälpa mig att färga håret :P hehhe

MVH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0