Dag 7 – Min bästa vän

Jag har ju några bästa vänner men den bästaste e Lollo :P (inge illa menat ;)) Anlednignen till att ja väljer henne e att ja har kännt henne längst o vi har haft mest grejor ihop, bott på samma ställe ett bra tag o så :P Hon e den som jag håller mig närmast helt enkelt, tkr själv att ja börjar tappa kontakten med vissa :/ men fortsätter iaf att försöka hålla vår vänskap o så :P. Vet inte riktigt vad mer ja ska säga..:P


hahah anledningen angående bilden e att den bilden ser man överallt vart man än går :P vet att vi hade en kul dag på stan o vi köpte dom tröjorna som vi har kvar, jag vet att ja iaf har de :P men den börjar bli liten x) hahha ;)

MVH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0