Dag 8 – Ett ögonblick

Öhh..hmm...har haft många ögonblick i mitt liv, några bra o några dåliga. Har inget som är typ en stor händelse lr typ så men kan ju berätta några bra o dåliga o ett bådeoch :P

Bra: ett bra de va första gången jag träffa Lollo :P Minns att vi hade precis flyttat hit o sosso o ja var ute o körde med en sån där Bobby Car :P o så såg vi lollo o typ prata :P, minns inte allt med de gör lollo :P var typ
ett annat som jag minns väldigt svag är när vi var på nån chrysler (stavning?) mässa lr man kan säga o då va de nån känd rallyförare lr så som var där o ja vart jätte glad när ja fick hans autograf XP var typ 7/8 år :P
Asså fan kmr inte på så mkt mer för tillfället XD

Dåliga: ett dåligt är när ja va på fest vid badet o sandra + hennes vänner från uppsala + vårt lilla gäng var där o då kom lite bad people ner dit o de slutade med att ja åkte hem i polisbil, full som en gris o fick skäll av mamma tills hon fick veta att ja hade hamnat i bråk, då tyckte hon bara synd om mig. tja alla bråk o skit som hänt e ju dåliga. Bråket som pågick mellan mig o lollo ett tag dom mådde ja jätte dåligt av, ångra dom så mkt.

Bådeoch:  min bådeoch händelse hände förra året :P de börja med att lollo hade fest hemma hos sig o de va ju kul o så tills hennes pappa kom förbi o lollo fick egentligen inte ha fest :P så lollo,jag o kenny kuta som fan bort från hennes farsa o till slut hamna vi på kyrkogårn, lollo försökt ringa sin farmor o fråga om hon kunde får stanna där ett tag typ..men de sluta med att hon o emma o lollos farmor o kennet skulle prata ut. men de posetiva i all drama var att kenny o jag vart tsm , fick skjus hem till han o hade sex XD hahha ;P

hehe inte mkt mer att skriva ;P

MVH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0