STÄDAT!

HEJ. har äntligen städat klar mitt rum så sitter här på golvet o njuter av hur fin de e :P fast var inte så noggrann med nattduksbordet men aja. jag ställde min bokhylla på längden oxå så har mkt mer plats nu, o så la jag trixies kattbur i vardagsrummet så kan hon ligga där när hon inte får vara på mitt rum :P. jaja, ska antagligen duscha ikväll fall att jag försover mig o inte hinner duscha..hehe.
Annars idag så har de varit skola o ja var tvungen att följa med Kenny på bilden o de va rätt ok men jobbigt att sluta senare än vanligt x), sen när ja kom hem så åt jag, skrek lite på skitungarna o pappa, sen ringde ja Lollo o fråga hur de va o så, o hon kmr till skolan i morron :) kul, då får man lite sällskap i matan o på datordesignen som e ganska ok, utom att ja har gjort de förr men vart påmind om de ja hade glömt som ja skulle behöva så om jag har tid nån gång i skolan så kanske man gör en ny header med hjälp av photoshop ;) hehe
aja inte mkt mer att säga :P
MVH
så här blev de me hyllan :P
hehe lite mkt grejor ja vet ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

Kolla in, du glömmer den aldrig!

2011-01-25 @ 21:08:31
URL: http://nije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0