Bio var de

Heej! i förra inlägget så nämnde jag att ja skulle på bio :P jag kenny o hans pappa åkte o kollade på transformers 3 o den var as bra!! rekomenderar den starkt ;) var typ inte en ända lugn stund i filmen :D action!! hehe,
annars idag så har man sovigt,handlat lite, köpte ett par skor,diadem o body loation (dove summerglow ;)) :) sen när vi kom hem så åt vi o sen vid halv 8 så drog vi till grustaget så hundarna kunde bada lite men de gjorde skitungarna oxå, o elin simmade där hon inte äns bottnade, klant som hon e så fick ja hoppa i för de vart jobbigt för henne o ja hatar verkligen de vattnet så äcklig botten o äckliga insekter i vattnet så ja fick typ panik så jag fick typ tvinga elin att simma lite mot mig. Usch! Fy! Blä! plus att jag gjorde illa mig under foten :( aja sen kom man hem o duschade o de va så skönt :D wiiii jaha annat som händer e att imorron ska vi dra till örbyhus o bada :) me likey! ajaj inte mkt mer att säga :)
BYE.
ps. sa jag att ja har tagit hål i örat?;) snygg måste ja säga :P
kmr antagligen byte så att de e en ring men skulle helst vilja ha en svart hästsko med piggar i stället för kulor, men de kostar 250kr o isf kmr de bli i september då man får pengar ... tills dess blir de en silverring :P heheh BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0