Broken..

hellu, sitter här o längtar tills imorrn,söndag o mest nästa vecka när vi kmr hem då man får se kenny igen :D idag har vi hämtat hem nya bilen o körde runt lite med den i stan,skulle ändå handla så, typ ett tag efter vi hade fått bilen, runt 1,efter 1 då drog mamma o ja till donken o käka för vi hade inte gjort de :P så åt vi hos mormor,hon bor ju bredvid så :P sen hämta vi sophie som hade jobbat o så drog vi o handla, sen var vi hemma vid 4 lite över 4 o då skulle jag fixa pizzadeg för elin o julia skulle ha pyamasparty så ja har fått o hjälpt till me deras lilla party...sen har man lessnat så satt mig här nu :P lr a för en stund sen :P
i morgon så ska man till sosso o äta :) o innan dess så ska man väl packa för på söndag åker vi runt 10,11 tiden på morgonen xD så kmr vara bajstrött för mamma väckte ju mig vid den tiden idag o ja höll på att somna på vägen hem x)
o de med rubriken e att min klänning som ja fick nyligen, axelbanden har gått sönder...men ska laga de :Pman kan tro att de kan sitta men den glider faktiskt ner så tur att ja hade extra bh-band som passar :) såå byyee!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0