Dress

Sitter här ute i sköna sommarvädret :) idag åkte kenny till kreta :( tror han inte har kommit fram ännu :P ska ta o fylla på pengarna på mobilen så vi kan hålla kontakten o säga god natt o grejor ;) tihihi. när han drog så städade jag faktiskt :Psen åt vi lunch o sen efter de så körde jag (med mamma bredvid så klar ;)) till emmaus, har inte kört på ett tag så jag körde faktiskt in i grannens buskar o repade mammas bil XD hehheheheh olyckor händer så lätt ;) sen efter att ha varit där så drog vi till hemköp o hämtade ut 3 st paket som mamma hade beställt :P en massa grejor till elin,julia,mila,kevin o ryan :P jag fick bara klänningen som ja ville ha :D o en snygg handduk :) sen efter ett tag så åkte vi till skogen för att plocka blåbär men hittade även lite kantareller så mamma ska göra kantarellstuvning :D sen kom vi tbx o fika o nu sitter man ju här :) o sen ska vi antagligen åka o bada hundarna :) inte mycket mer att säga så GOOD BYE!! :)
miss ya already baby <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0