Min helg :)

fredag: åkte till thuns med mamma,mormor , elin o julia. var kul, de säljer ju skor av kenza för inte allt för dyrt pris o de gillar ja :) såg ett par snygga som jag skulle kunna gå i x) kollade på lite badykläder till ryan som mamma hade tänkt o köpa men de vart inte av :P men när man kollade på de så fick man lite moderskänslor x) sen åt vi där på thuns o jag måste säga att 50kr för lite pulvermos o 2 korvar o äcklig sallad e inte värt priset. eftervi hade ätit så drog vi o lämna mormor o sen hämtade vi upp kenny från jobbet, sen handlade vi på coop o kenny köpte en massa nudlar x) som även jag fick lite av :P sen drog vi hem o så fixade mamma mat, nått torrt men gott kött med potatis o brunsås. kenny hade åkt hem till sin morsa för att kolla om hon hade bearnessås vilket hon inte hade :P men när han kom tbx så bjöd han mig på cider :P
o när vi satt där ute o pratade så satt mamma o pappa o jämnförde färg, var tvungen att ta bild för de såg lite kul ut x)
hehe sen satt vi oss vid datan o sen gick vi o la oss  :)
Lördag: kennys morsa ringde o väckte oss för vi skulle till rullsand :) lång kvar ett tag i sängen sen packade vi, sen kom hon lite sent så fick vänta ett tag men sen drog vi i väg till kennys farsa för han hade sina badbrallor där x) sen åkte vi till rullsand o var framme där typ halv 12 o då la vi ut filten o klädde av oss o hoppa i, de va rätt ok x) men de roliga var att kenny glömde mobilen i fickan så den vart blöt XD hehe ne men den funkar men ändå inte...så ingen kan få tag på han bara så ni vet :P men han kom ju på de riktigt snabbt så han la den ju upp vid vår lilla plats, sen fortsatte vi bada men bara typ 45 minuter lr så för vi hade inte ätit frukost så vi var hungriga, vi åt revbensbjäll med potatisgratäng, de va gött men gratängen var lite för lökig men god ändå x) sen låg vi o sola ett tag sen hoppade vi igen sen frös jag o då gick vi upp igen o sen hoppade vi igen för kenny tvinga mig xD sen gick vi upp o åt en macka o sen hoppa vi i igen o då frös ja inte längre å då var vattnet mkt skönare x) så vi badade lite längre än tänkt för vi skulle dra typ 4 men vi drog halv 5 :P hihih, sen på vägen hem så stanna vi o käka glass :) sen kom vi hem o hängde upp våra blöta kläder o handdukar o packade lite smågrejor sen kom kennys morsa med pizza o vi följde med hem dit o sov där. o lite senare på kvällen så hitta vi en rolig grej på kennys köksgolv fångad av hans katt x)
mumsigt lr hur? ;)
idag: vakna typ 12 men gick upp 1 o pissa sen drog vi hem till mig för pappa fyller år idag så vi firade han då. typ snabbstädade mitt rum innan gästerna kom, o då fikade i o mamma hade gjort världens godaste bananmuffins :D åt kanske 5,6 stycken fan XD sen drog dom o kenny o ja lekte o lollo ringde o störde xD hahah sen fortsatte vi leka ghahahhahahhah XD sen duscha kenny o jag ringde sandra o snacka lite med henne :P o sen gick ja in o störde kenny i duschen x) sen efter ett tag kom sosso,mattias,emilia o fiffin hit :) sen har vi lekt o inte mkt mer som hänt så HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0