Town

Hellu, :) idag har man varit på stan med emsi o vi skaffa lite presenter till sandra :) köpte även lite smått åt mig själv x) som en klänning,2 par trosor,solbrillor o ett par örhängen :) vi var inne på gina i nästan en timme fan XD o de va på lilla gina :o heheh :P
men klänningen som ja köpte på gina var utan band fast man kunde lägga till de o den e mörkblå o fanns bara en o i min strlk :) o trosorna köpte ja på bikbok o de var såna där ihoprullade för 49kr o dom hade speciallerbjudande idag så man fick 2 par för priset av 1 så passade på då ;) o så köpte ja brillorna oxå där o dom kosta bara 29kr :o o dom var vita o stora x) o örhängerna köpte jag på uropenn de va hängande med typ en rosa fjäder med en liten brun med vita prickar fjäder :P tihihi o köpte även ett par till mamma för hon bad mig göra de fast de va typ såna örhängen som ser ut som en dragkedja :P
o nu ska ja snart o lägga mig o titta på film men älsklingen som jag älskar ;)<3<3<3
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0