aj?

heej och god morron. nyvaken och väckt utav kenny som har dragit till jobbet x) när ja vakna så kände ja att jag hade ont i läppen, kenny har antingen råkat slå till mig i sömnen lr så har mitt ansikte attackerat hans armbåge lr nått XD har värsta fläskläppen fan XD ser lite kul ut måste ja säga :P ingen fara iaf ;)
hehe fail x)
men annars saker som händer denna vecka är imorron skaffar ja en ny mobil så om nån vill ha min nuvarande så kostar den 300. sen efter de så ska man dra till lollo o fira emma :P sen drar man hem ;), sen på fredag så ska jag faktiskt jobba :o hahha bara i 3 timmar ;) 19-22 i vattholma :P sen lördag så ska familjen till vattholma o kolla på lite dragkamp o annat x) o söndag vet ja inte :P sen fredag nästa vecka ska man dra till siggefora med tjejerna ;) ska bli sköjj :) ska sova där i typ 4 dagar :P
tror inte ja har så mkt mer att säga så BYEE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0