Nyduschad

(störd min men ändå x))
HejHallå alla. sitter här o är nyduschad :) mamma o ja va ju ute o gick för ett tag sen, hon fick en fästing på sig o inte jag haha ;) så jävla skönt att gå ut o gå asså :) vi brukar gå ut typ 1 timme om dagen :) fast kmr inte bli nått på fredag om inte morgonen, inget på lördag lr söndag, måndag på antagligen kvällen :p
annars idag så åkte jag o kenny hem till han, han skulle spela lite vilket va ok för mig faktiskt för ja tkr att de kan vara kul o titta på :) men de kan bli långtråkigt efter ett tag o sen blir de kul igen xD
annars som händer är att jag ska klippa mig nån gång i veckan o så ska ja o kenny förhoppningsvis på bio :P o sen ska man till siggefora o ha skoj me tjejerna :) o så får jag pengar på torsdag :), ska köpa en långklänning :D vet inte vilken men när ja satt o kolla så hittade jag några korta klänningar på nelly.com som ja gilla :D
fram ^ bak v
inte mkt mer om de ;)
BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0