Cinema

Shuu. Idag har man varit på bio med min lilla älskling kenny :)<3 vi kollade på 'Min låtsas fru' som var en riktigt bra film :D rekomenderar den till alla! ;).
Men iaf dagen börjar med att man inte vaknar av klockan i morse, men som tur e så kunde min mamma skjusa oss :) så ja kom inte försent :), har styling först o då skulle vi visa våra läxor som vi hade o ja hade glömt min. Men! jag hann göra den precis innan vi började fast den var dålig men la ju inte ner speciellt mkt tid på den så ;) till skildnad från den andra läxan som vi har tills nästa vecka som ja gjorde idag ;) fast ej klar, skulle skriva om människan på bilden oxå >:(, men sen skulle vi drapera med varann, ja va med alva o alla fick typ värsta snygga glansiga tyger o vi fick fult orange tyg XD men iaf de va rätt kul men båda såg ut som jag vet inte vad X), sen hade vi lunch o träffa man robin o så gick vi till cafiterian o ja köpte en baugette o en läsk, hon skulle inte äta :P, men sen gick hon så jag satt i sysalen o åt,lyssna på musik o hade tänkt fortsätta på elins kjol som ja inte kunde fixa förren elinor kom för ja viste inte va ja skulle göra x) men nu e den iaf snart klar :P ska bara köpa ett spets-band :P men iaf efter skolan så tog man bussen till station o gick från de till stadshuset för ja fick sms av kenny precis innan jag gick av :P, vi skulle mötas där iaf, de va rätt skönt väder så orkade iaf stå där ett tag :P, sen gick vi o sola,sen gick vi in på new yorker o accent sen drog vi till bion o satt där ett tag, sen hämta vi biljetterna o sen mötte vi pasca o gav han hans brev o ja fick pengar :P bara 200kr men de e iaf nått :P sen drog vi tbx till bion o köpte varma chips o läsk o sånt, sen gick vi in till salongen för orkade ändå inte sitta o vänta o bla bla bla :P sen när filmen va slut så tog man bussen hem o bla, kom hem,kissade,tog läsk,satt mig här,ska snart på toa hahhahahh. aja vette fan va ja ska säga så
The end Of my Story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0