Foundation

Hi! Ligger här i mörkret o ska snart borsta tänderna o använda en mjukgörande ansiktsmask :) den är jätte bra tkr ja, får typ babylen hud (a)
använder denna från yves rocher
men min ser lite annorlunda ut o texten är på svenska :P
tänkte nämn att den bästa foundation som jag har använt är nog dream matt mousse den täckte jätte bra o gav en matt yta som jag tkr är väldigt fint :)
just nu använder jag max factors nya o hört att den är bra o så men den passar nog inte min hudtyp isf för den täcker jätte dålig på mig, jag måste lägga på massa conceler oxå o de blir blank yta men tar ett puder över men den är jätte ljus så de fastnar ljusa fläckar då så jag ger den en liten tumme ner tyvärr
just nu använder jag laura key's mascara som är super, men var fan får man tag på den?? fick med den i solo o de finns typ ingen hemsida,kanske är solos egna inte vet jag XD isf borde dom sälja den ;) men de e som sagt min favorit :)
men tyvärr börjar den ta slut :( så måste köpa nån annan, tror de blir loréal paris telescopic mascara, använde den typ i 7an/8an o den var bra då :P skulle ju kunna ge den ett försök till ;P
De var väl allt jag hade att säga ;)
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0