Mors dag

hellu, idag är de som sagt mors dag, mamma vart väldigt glad över presenterna vi köpte :) köpte en vas + 2 plastrosor och ett linne o en mugg som de står "världens bästa mamma" på :)
just nu sitter ja o väntar på att vi ska åka till farmor o farfar fast tror pappa har tappat tiden x) men antar att vi åker snart iaf :) har duschat så känner mig en aning fräshare nu x)
måste köpa ny rakhyvel när ja får pengar :P börjar känna mig hårig :o hahah skoja, raka mig nyss (a) ska även hämta ut paket på tisdag enligt mina beräkningar :P eftersom jag fick inge brev om de i fredags :P
imorron e de skola o jag dör för de va typ 100år sen känns de som XD bara för vi hade prao (a) måste försöka göra min läxor idag oxå, nästan klart med engelskan så de e bra, men inte svenskan..ganska mkt kvar på de, men har iaf 2 lektioner kvar :P....får annars fixa de i 2an för jag tänker INTE gå om igen! HELL NOO :o hheheh :)
inte mkt mer att säga nu då :P
BYE
gud vad jag vill ha en chiuaua lr mops :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0