Sista april o första maj ;)

Hejhej :) sitter här o  har precis fått i mig alvedon som e så jävla äckligt >.< men lite om sista april kan jag berätta lite om :)
på morgonen åkte man till bjk till emsi o så tog vi en buss där ifrån in till stan o mötte sandra o vi drog till frosränningen o kollade på de o de va faktiskt kul. o hoppas vi gör samma sak nästa år ;) var ganska härligt att vara i solen på morgonen :) efter forsränningen gick vi till cupido o köpte sallad o den var riktigt gott :) vi satt oss i stadsparken o åt där :) sen handla vi lite grejor till kvällen + hårinpackning ;)
bilder från morgonen ;)
sen åkte vi hem o sen kom lollo till oss o kenny kom förbi en snabbis o tog lite kläder x) o vi typ försökte dryga ut tiden så mkt som möjligt tills vi skulle äta :P, typ satt o prata antar ja x) men sen tog vi en massa grejor till vår lilla gräsplätt i läby x) tog dit filtar o täcken o kuddar o mat XP så satt vi 4 där o grilla o åt o mös bland täckena :P sen hämta vi jordgubbar o åt de ;) gött varre ;) sen drog vi till majkasen men de va inge kul XD så vi drog in till stan o de va typ fett öde i stadsparken :o XD vi gick typ bara snabbt igenom sen hade vi tänkt att dra till donken men de var typ fullt där men emsi fick sms av robin så vi mötte honom i centralgaraget :P vi var inte där speciellt länge för bussen kom sen o då drog vi hem till mig o sov x)
sen idag vakna vi rätt tidigt för mamma hade öppnat min dörr o släppt in hundarna x) men sen typ vid 11 färgade sandra mitt hår sen drog sandra o emelie hem vid halv 2 o när ja kom hem gick ja o la mig XP
BYEE!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0