Bowling och Julfest

HEJ! idag så var de skola o har varit rätt soft, har umgåt rätt mkt med ida för lollo sprang iväg så vi tappa bort henne några ggr hahhaha XD sen gick vi på stan tsm en stund :) sen drog ja o kenny (+ hans jobb) till bowlaget där vi bowla o snacka om att ja vart chockad när jag fick en strike :o fast efter den gick det kasst o jag förlora hårt! haha xD men iaf dom skulle äta o maten tog ju sån tid så jag åt inte, skulle ändå äta på julfesten så...men drog sen in på toan o böt om för tänkte inte bowla med klänning heheh xD aja senare kom mamma o pappa o hämta mig o vi drog till julfesten o då var de go mat o grejs, o den va en kille som skriver i unt varje söndag som var där o snacka om rolig kille asså, typ komiker lugnt! höll på skratta sönder xD o hans låtar som han har skrivigt var ju oxå kul XD hhehe men senare kom pappa o hämta oss o då drog vi till ica maxi o småhandla o kom precis på att vi klömde LF mjölk haha XD men ska ju till stan imorron så heheh. sen nu så e man hemma o de e rätt skönt :) ska snart ta bort mitt smink o gå på toa :) (småöppen? ;)) hehee aja bye!
P.S Älskar HM mer än förr, jackan ja skulle ha den rean hade tagit slut igår men jag får halva priset på den ändå :D yaaay :D PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0