Praktiken jaao!

haha har inte berättat nått om min praktik juee :D jag praoar  på Bikbok o de e kul o alla är snälla där så trivs sjuktbra! :) men iaf praoar måndag,tisdag o onsdagar fast sista veckan är nästa för ja kunde bara praoa i 2veckor, men har haft sköna tider :)
imåndags fick ja jobba 10.20 till 16.30 o igår jobba ja 10.20 till 15.55 o idag jobba jag 12.25 till 18.20 haha anledninen till de va att min klocka ringde inte imorse så då ringde jag o sa de o hon sa att de var lugnt o att jag kunde komma dit om ja ville(vilket betöd att ja inte var tvungen) fast ja valde att åka dit ändå :) så ja var framme då vid 12.25 o min handledare frågade om ja kunde jobba till 18 o då sa ja att de var lugnt ja kom ju ändå så sent så :P fast de vart 20 över för båda höll inte koll på klockan :P men de var bra för då behövde ja inte vänta lika länge på bussen :P men anyway! har haft kul men de har varit lite pain för min rygg o mina fötter fast de e ändå kul :D tihhih!
o imorron e de nått speciellt i uppsala så de e rea lite överallt plus att de e öppet till kl 9 istället för 7 ;) haha!
aja annat som har hänt e väl att man har sovit hos älskling :) o tror inte de blir nån film idag för klockan är över 10 o måste sussa för man ska ju upp typ kl 6 o duscha o sen dra till skolan...tror ja praoar hellre :P
BTW! LOVE YOU KENNY LARSSON! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0