Be alive

Hej alla. Nu har man kommit hem då efter några dagar hos pälskling ;) har blivit lite duktigare på att vara mer hos han :P fast fattar inte hur jag har blivit så trött, har somnat typ vid 8 o 9 varje dag :s fast blir väkt typ mitt i natten sen för att lägga mig rätt för jag somnar antingen i kennys soffa lr med huvudet vid fotändan i sängen :P
aja idag har man haft inviduellt val, o inte för att låta ego lr så men jag får en känsla att jag kmr få mvg XD för att få mgs så ska man jobba självständigt vilket jag gör för ja vet typ va ja ska göra o så XD gör ju mjukisbyxor för tillfället o har jobbat helt själv utom när karin gav mig tips på hur ja kunde göra med bakfickorna o de funka bra utom att dom vart ojämna fast de e inget som syns :P ska ju göra matchande tröja oxå så finns en chans att detta blir lite dyrt :P haha :P aja inte mkt mer om de så bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0