ICA <3

Hahah tror inte att jag nämnde att i lördags efter att vi hade varit hos Amanda o firat henne så åkte vi till ICA för att handla o skulle köpa bindor o fick 2pack för 17kr o i paket topsar för 3kr :o o så fick elin en dricka för 10kr fett billigt där fan :P
Aja annars idag så vart jag hemskickad från skolan pga min jävla hosta o kände mig för trött o hängig för att kunna göra nått, låg typ o halvsov halva lektionen. Men sov när jag kom hem.
Fast UL:s busschafförer som inte vet hur man kör över en vattenpöl borde skaffa ett nytt jobb! 4 jävla bussar körde inte speciellt försiktit över en vattenpöl så vart en aning blöt! så tog på mig mjukiskläder så fort ja kom hem.
Aja inte mkt mer att säga så BYE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0