Jo jag vet

att jag gnäller ganska mycket om att jag är sjuk, men har fan inte mått så här dåligt på flera år, och jag förtjänar att tycka lite synd om mig själv just nu, jag gör de nästan aldrig fan.
men jaja gick upp typ halv 12 imorse. låg typ i sängen i 30minuter för jag var så jävla trött i kroppen vilket jag fortfarande är, så nu har jag tagit slemlösande tabletten och lite frukost så nu har man kunnat gå tbx till sängen. fast ska upp och hämta mina hörlurar oxå...så jag kan lyssna lite på musik :) hehe jaja byebye
här är några instagram bilder :)
så som jag har gjort på de nedersta bilderna, att övergå till en annan färg eller va man kan säga så har jag användt HDR FX - en app :P
följ gärna mig på instagram :) tezzie93
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0