Listaa

Idag är det… måndag
Idag tycker jag om… att det fanns alvedon hemma
Idag har jag… varit i skolan men har inte gjort så mkt
Idag borde jag… SOLA!!! ska göra de på onsdag xD
Idag tycker jag…  Att vädret e tråkigt

Förra veckan med ett ord: jobbig
Veckans bästa: Att jag får lööööön!!
Veckans värsta: Vädret.. 
Dagens värsta känsla… mensvärk
Dagens bästa händelse… åka hem
Dagens hiss... Att få vara med pälskling :)
Dagens diss… mått piss

Idag är jag nöjd med… att alvedon finns
Idag är jag missnöjd med… att jag glömde raka benen :(
Idag saknar jag… många
Idag avskyr jag… mens
Idag älskar jag… min pojke och pappa som skjusade mig till pälskling ;)
Just nu ska jag…ligga i älskling säng o hoppas på att mitt huvud blir bättre

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0