Måndag

hejhej! idag så har ja mått lite dåligt.
ja först var det skola och var rätt taggad på att så o så men sen började mensvärken komma och sen fick jag huvudvärk o sen kände ja mig febrig så satt där nån timme med allt i skolan sen drog ja hem och då tog ja alvedon o de känns bättre nu. min hosta vart lite jobbig oxå, de typ började smaka blod :s men ja spottade o de kom inte upp nått så har nog bara hostat sönder halsen.
jaja andra bra grejer är väl att på onsdag får jag pengar :) och då ska ja betala tbx pappa de pengar jag lånade, SOLA, köpa världens bästa ansiktsmask enligt mig, har använt den 2 ggr och huden ser redan bättre ut tkr ja iaf ;)  och köpa toning, ska tona håret mörkare så ja kan använda min hårförlägning på valborg ;)
ska nog försöka gyma imorron, blir tokig annars fan XD hehe jaja nu ska ja fortsätta kolla på karatefylla ;) pusspuss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0