Visste ni att jag..?

...är inte bara laktosintolerant utan även allergisk mot mjölkprotein?
...tycker om kiwi men är även allergisk mot de oxå
...sover för det mesta naken, iaf sen jag vart tillsammans med Kenny ;)
...inte har nån morfar
...läste ut alla Harry Potter böckerna på ett sommarlov för några år sen
...har precis kommit på vilken BH storlek jag har
...tycker cider är den godaste alkoholen men blir jätte trött av den
...och min kille var KK från första början fast inte speciellt länge
...skulle vilja ha en mops som husdjur
...fortfarande använder min hotmail adress som jag skaffade i 4an som är skitlöjlig och har försök göra en ny men kan inte komma ihåg den
...är väldig barnslig
...har dåligt minne
...tänker göra en till lista när jag kommer på den saken jag faktiskt skulle nämna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0