Hemma idag

Igår kväll så lägger man sig 10, är vaken till typ halv 1 för att man har så jävla ont plus mår illa. o imorse så vaknar man och mår skitilla så man inte äns kan röra sig. men sen nu efter att ha legar i sängen typ 2 timmar så känns det lite bättre men mår fortfarande illa och så men har lyckats få i mig en smörgås så får väl se om ja får i mig nått mer sen.
Och igår så var ja duktig och jobbade på i skolan och sen när ja kom hem så gjorde ja läxor, och vart äntligen klar med den jävla boken! 
jag hade planerat min dag ganska bra oxå, vad ja skulle ha på mig, att ja skulle fixa lollos tröja, min symaskin funkar inte så bra och jag har ju haft praktik så har inte riktigt haft tillgång till en symaskin, men imorron får vi hoppas att ja kommer till skolan o får fixa allt. jaja nu ska ja kolla på harry potter 3 XD hihihi byebye!!
 
eh jaha tänkte visa lite som ja gjorde igår men min mobil vill inte lägga ut bilder på fb så ja......det kommer väl ett till inlägg via telefon istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0