Nationella

hejhej! börjar själv känna mig lat haha, orkar inte blogg längre typ men får försöka ändra på de ;)
idag på morgonen så hade jag nationella till kl 12. sen drog jag till min praktik som var min sista dag..lite tråkigt de men ändå skönt så ja kan jobba lite. ska bli kul att fixa klart min kavaj :) sist ja skrev nått så hade jag nog bara ritat upp mönstret men nu så har jag klippt ut alla delar och förstört en del haha måste klippa nytt...jaja de går fort och jag får försöka jobba på fritiden med :) 
för övrigt så har de snöat så mycket att alla regionsbussar är inställda och skulle tro att dom e de imorron oxå, de hoppas man för ja orkar inte gå till skolan XD hahah jaja här e ett par bilder ja tog här om dan :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Fina bilder. :)

2012-12-06 @ 11:49:31
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0