Seg

sho!! nu har man kommit hem från skolan och ätit, ska fixa lite min projektplan som ja har glömt att skriva XD höhö
ja idag så har man haft grafisk komunikation med 100% närvaro som ja fick vet på utvecklingssamtalet....inte äns ja visste att ja hade 100% XD men iaf sen hade ja hål i 2,5 timme som ja spenderade med att fixa lollos tröja som tog längre tid än tänkt för ja var tvungen att sprätta upp dragkedja igen........höhöh men åt oxå :P sen hade man mode o design där ja fortsatte med min kavaj, skönit värra att ha nästan hela infodringen klar, ska bara sätta i ärmarna :P sen pussla ihop resten :) de e nog inte så mkt kvar om man tänker efter :P, och ja stannade kvar efter lektionstid o gjorde lite med infodringen höhö o gjorde klart resten på lollos tröja. och hade utvecklingssamtal, eh ja hösten har faktiskt varit jobbig på de vis att jag har varit borta pga olika anledningar. men vart förvånad att jag ändå hade G i de mesta , fast ja hade fått S-varning :S wtf? haha men de va 1 lektion, mkt annat så va de G :D o sen saker som är klara som de e ig i ska ja försöka fixa :) men endast 2 ämnen! jaja eh vart glad att ja hade VG+ för tillfället i mode o design för nån gång innan höstlovet så hade läraren sagt att jag måste komma igång o arbeta o vara mer närvarande för att få MVG som ja satsar på.hehe yaay ;D när arbetet e klart så blir ja nog nöjd :)men aa herrå!!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0