Sjukan

sha! som jag skrev igår så fick ja problem med andningen sen vart de bara jobbigare så drog till skolsyster först och tog astma medicin då och de hjälpte inte så fick skjus upp till samariterhemmets akutmottagning och tog blod prov och kolla syresättning och fick ta EKG för första gången haha...men andningen hade inget med min astma och göra utan de va för jag var stressad och så. men skulle ta min astma medicin så fort det vart jobbigt vilket de blev igår kväll när ja skulle sova, så somnade senare ändå "/ jaja just nu känns de bra :) andades nog in för mycket rök på julmarknade, de var både ljus och öppna eldar och grejer som stod överallt så de va lite jobbigt. hittade tyvärr inget kul, de va inte så mkt som ja trodde. jaja nu väntar ja på mat och emsi :P heheh ska kolla på ronny och ragge hemma hos mig haha även älsklingen och pg kmr :P blir väl skojj :) jaja byebye!!!
 
jag tror jag är den enda ja känner som har sån är astma medicin, alla andra har typ bricanyl XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0