Det var ett jävla springande för världens najsigaste linne!

Shasha! Sitter på stationen o väntar på bussen hem. Mår inte så bra idag så drar hemåt lite tidigare. Idag har de varit marknad här i Uppsala , älskar den marknaden xD köper alltid 14 par strumpor för 100kr mest för att mamma ber mig då ;) men jag får ju välja en massa själv oxå :) men iaf bredvid strumpståndet så hänger de en massa linnen som man föll för, men bara en speciell, den men lil Wayne! Världens mest härligaste sångröst o en av mina stora idoler! Så först går ja till Hemköp i kvarnen för att hämta ut dom där 40kr som jag trodde jag hade men inte då, blir lite grinig o drar till station för att vänta på bussen, dricker lite chokladmjölk och kmr på att jag har ju 70kr löst! Så drar runt till massa bankomater för att kolla hur mkt pengar ja har på kortet, ingen funkar förren jag kmr till st. Per gallerian så ligger långt åt helvete! O har då 33 kr så drar först till Ica för att köpa typ 1 lr 2 godisar som var bajsdyra så får gå tillbaka till Hemköp som ligger nästan vid stationen!! Och köper 2 klubbor så de blir exakt 33kr då och jag blir överlycklig och drar tillbaks till marknaden och köper linnet o nu sitter jag här x)
Bild kmr sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0