Gina!

hejhej! när ja shoppade lite idag (med sällskap av Ida ;)<3) så gick vi in på gina o båda föll för denna tröja :)
sjukt najs ;)
så då gick ja in på deras hemsida för ja var uttråkad o hittade denna som var ännu najsare! :D
hittade även ett par shorts som kostade bara 149! :o hehe trodde jag hade sparat bild men tydligen inte xD
orkar inte leta upp den igen x)
men hittade denna skjorta som jag vart lite kär i ;)
o sen har jag beställt grejer från yves rocher så tänkte leta upp bild på de men hittade ej..så kollade runt på annat som jag tror ja ska beställa när jag får lön.
kosttillskott som ger ökad fettförbränning
figursformande cream
o kombinerade man båda så gick man ner i vikt och fick slankare kropp (enligt en komentar från en kund)
o eftersom de inte var så dyrt så tänkte ja skaffa de :) båda kosta runt 160kr styck :)
jaja hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Okejs.. Jorafan det är bara bra här alltså :)<3

2012-02-04 @ 08:41:48
URL: http://sophiesunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0