Klockor!

hejhej, ligger i sängen och bara latar. sov innan maten oxå och när ja vakna så kunde ja inte äta..var nog för jag hade bh på mig när ja somnade o låg på mage så fick ont typ i bröstkorgen :/ men åt typ upp all gurka ;)
men annars så har jag sån jävla lust att köpa en klocka! hittade en as fin svart/guldig på ur o penn, o om de fortfarande har den när jag har fått pengar så ska jag köpa den! jätte fint blommönster innut i :D wiii finns inte på deras hemsida :( men om de inte heller skulle vara att de hade kvar den så skulle ja vilja ha nån av dessa :)
den översta skulle ja nog säga är finast ;)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

första var snyggast :D

2012-02-19 @ 03:28:00
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0