My day

ja efter att ha bloggat en massa intressanta grejer så kan ja väl ta o berätta om min dag xD, sov ca 4 timmar för kan tydligen inte sova/somna om hon älsklingen längre...sen när ja gick upp så klädde ja på mig o la mig hos älskling igen bara för att de e mysigt :) fast låg typ bara en kvart lr så sen skulle ja upp o fixa mig lite o borsta tänderna o såna grejor :P sen gick ja ner igen xD sen drog ja till bussen o stod där o vänta en stund fast den kom i tid så behövde inte vänta så länge ;) men mådde illa som fan o de gick inte över så jag gick hem tidigare från skolan, sen var de ju marknaden och de har ja redan berättat om, sen kom ja hem, gav alla människor sina strumpor och prata lite med mamma o kissade lite och sen tog jag på mig pyamas o la mig o sov o fy fan vad skönt de var xD. sen vakna man när pappa kom hem vid 5 tiden o då pissa ja igen xD o så ställde ja mig och gjorde chokladbollar :) efter de så vart det pytt i panna som julia ville ha men själv så e ja inte så förtjust i de :P men iaf ;)
sen tvättade jag :O hahah gör bara de när ja behöver kläder, och ja behövde mina fleece leggins (tro mig de e inte som de låter xD) brukar ha dom under mina byxor så ja inte fryser :), sen har ja suttit vid tv o väntat på att pappa skulle skjusa mig så ja kunde hämta mina grejor hos kenny :) jag bestämde mig för att sova hemma eftersom jag har inte sovit ordetligt på 2 nätter o dom nätterna har varit hos honom x) men han kmr hem till mig imorron :) efter de så åt vi lite chokladbollar och sen satte ja mig vid data o bloggade några inlägg :P och nu så har jag duschat och har ansiktmask och ska tvätta av den, borsta tänderna, borsta håret o ta och susselisussa ;)
och för er som vill så kan ni kolla in min instagram (heter therese93) lägger upp bilder i stort sett dagligen :) jaja hejdå!!
och en bild på de ja har gjort i skolan idag :))
har sytt stickningar på yttersömmen :) o e nästan klar med gylfen, efter de så blir de innersömmen och linningen sen e jag klar :D:D:D de kmr väl ta 3,4 lektioner till eftersom jag får inte hjälp så ofta xD hehe jaja BYEBYE!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

2012-02-08 @ 07:33:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0